سی‌ و دومین نشست علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه کشور در صحن مجلس آغاز شد.

سی‌ و دومین نشست بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، سی و دومین نشست علنی مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه( ۳۰مهرماه) به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور ۲۳۳ نماینده دقایقی قبل آغاز شد.

عضو هیات رئیسه مجلس در قرائت دستور کار نشست امروز اعلام کرد که ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران در دستور کار نمایندگان است.

در جلسات قبل، نمایندگان ۸۰ ماده از لایحه ۱۱۸ ماده‌ای را بررسی کردند که تعدادی از این مواد در جریان رسیدگی به آن برای اصلاح به کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ارجاع شده بود.

رشد اقتصادی، محیط کسب و کار، مردمی سازی اقتصاد، اشتغال، اصلاح نظام بانکی، سیاست‌های پولی و ارزی، تامین اجتماعی، اصلاح نظام مالیاتی، امنیت غذایی و حوزه کشاورزی، حوزه مسکن، حوزه انرژی، طرح‌های تملک داریی سرمایه‌ای، حوزه بهداشت و درمان، از جمله محورهایی بودند که در سه هفته اخیر توسط نمایندگان بحث و بررسی شد.

پیش از قرائت دستور جلسه صحن، محمدباقر قالیباف که ریاست صحن مجلس را بر عهده داشت اعلام کرد از ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه مجلس در جلسه غیرعلنی مسائل آموزش و پرورش در آغاز سال تحصیلی را موردبحث و بررسی قرار داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.